
Психологія спілкування 053
Курс створений для здобувачів вищої освіти спеціальності 053 "Психологія", денної та заочної форми навчання.

Менеджмент у спорті
Метою дисципліни «Менеджмент у спорті» є поглиблене вивчення здобувачами освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти особливостей менеджменту фізкультурно-спортивних організацій в сучасних ринкових умовах, який полягає у забезпеченні раціонального використання ресурсів для досягнення максимальних результатів з мінімальними витратами і потребує творчого пошуку ефективних рішень.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Менеджмент у спорті» є засвоєння здобувачами освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти знань щодо впровадження державної політики на національному і регіональному рівні розвитку фізичної культури і спорту; оволодіння сучасними методами управління фізкультурно-спортивною організацією; опанування процесу та змісту реформування організаційних основ фізкультурно-спортивного руху; обґрунтування механізму та процесу управління фізкультурно-спортивною організацією в ринкових умовах.
Компетентності та очікувані результати навчання
Навчальна дисципліна «Менеджмент у спорті» забезпечує набуття здобувачами освіти таких компетентностей:
Здатність аналізувати актуальні проблеми у сучасній сфері фізичної культури і спорту та визначати ключові тренди й перспективи її розвитку
Здатність до розуміння наукових теорій та концепцій, використання сучасних методів та технологічних рішень, необхідних для розв’язання інноваційних задач у сфері фізичної культури і спорту.
Здатність до практичного вирішення професійних завдань у різних суб’єктах сфери фізичної культури і спорту.
Здатність забезпечувати ефективне управління окремими суб’єктами сфери фізичної культури і спорту.
Здатність прогнозувати діяльність фізкультурно-спортивної організації.
Здатність здійснювати підприємницьку діяльність у сфері фізичної культури і спорту.
Орієнтуватися у законах ринку фізкультурно-спортивних послуг.
Очікувані результати навчання:
У результаті вивчення дисципліни здобувачами освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти повинен вміти:
Розробляти заходи з вирішення організаційних, методичних, кадрових проблем в обраному напрямі фізичної культури і спорту.
Оцінювати ризики та враховувати різні види відповідальності при виборі альтернатив вирішення практичних завдань професійної діяльності.
Дискутувати з проблематики сфери фізичної культури і спорту, аргументувати власну точку зору з використанням сучасних наукових досягнень.
Вміти аналізувати та планувати обсяги результатів діяльності, ресурсного потенціалу фізкультурно-спортивної організації; основних результативних показників діяльності фізкультурно-спортивної організації та порядок їх формування та використання.
Обґрунтовувати проекти управлінських рішень для забезпечення ефективної діяльності окремих суб’єктів сфери фізичної культури і спорту.
Виконувати основні функції менеджменту у сфері фізичної культури та спорту.
Застосовувати методику розробки стратегії розвитку фізкультурно-спортивної організації; складати управлінську документацію; розробляти, приймати та впроваджувати стратегію фізкультурно-спортивної організації.
Сучасні аспекти розвитку та функціонування адаптивного спорту
Мета вивчення дисципліни: формування у магістрів фундаментальних знань щодо особливостей організаційних, програмно-нормативних та методичних основ спорту осіб з інвалідністю, в т.ч. паралімпійського, дефлімпійського спорту та Спеціальних Олімпіад.
Основні завдання навчальної дисципліни:
§ формування у магістрів цілісного розуміння мети, завдань та функцій спорту осіб з інвалідністю, як найважливішого засобу позитивної інтеграції їх у сучасне суспільство;
§ формування професійного світогляду майбутніх фахівців, основ знань і навичок організації тренувань та проведення змагань серед спортсменів різних нозологій.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
· базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння навчальних дисциплін професійної підготовки;
· дидактичні особливості підготовки в адаптивному спорті з урахуванням нозології.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
· використовувати сучасні методи самоосвіти, самовдосконалення та саморефлексії.