
Теорія та методика фізичного виховання (2 курс, 017)
Кодові слова для самостійної реєстрації на курс ТМФВ
Кодові слова для кожної групи різні, таким чином ви додаєте себе у екзаменаційну відомість системи Moodle. НЕ ПЕРЕПЛУТАЙТЕ !!!
гр.
кодове
слово
21
Тмфв*21*
22
Тмфв*22*
23
Тмфв*23*
23а
Тмфв*23а*
24
Тмфв*24*
25
Тмфв*25*
26
Тмфв*26*
27
Тмфв*27*
27а
Тмфв*27а*
27б
Тмфв*27б*
28
Тмфв*28*
29
Тмфв*29*

Теорія та методика фізичного виховання (227 Фізична терапія, ерготерапія)
Кодові слова для самостійної реєстрації на курс ТМФВ
Кодові слова для кожної групи різні, таким чином ті, хто "трошки забарився" додають себе у екзаменаційну відомість системи Moodle. НЕ ПЕРЕПЛУТАЙТЕ !!!
гр. | кодове слово |
2.11 | 2.11Фізтер |
2.12 | 2.12Фізтер |
2.13 | 2.13Фізтер |
Мета вивчення дисципліни: формування у здобувачів освіти системи фундаментальних знань та умінь, яка в значній мірі визначає рівень і ступінь їх освіти, а також рівень їх професійної компетентності.
Основні завдання навчальної дисципліни:
1. Набуття знань з теоретичних основ фізичного виховання.
2. Формування практичних навичок проведення занять з різними віковими і соціальними верствами населення.
3. Формування теоретичних знань і практичних умінь з впровадження здорового способу життя і раціональної організації вільного часу різних груп населення.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- основні поняття теорії та методики фізичного виховання;
- засоби фізичного виховання;
- загальні основи навчання руховим діям;
- методику розвитку фізичних якостей;
- сучасні теоретичні та методичні основи фізичного виховання дітей дошкільного та шкільного віку.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
- інтерпретувати основні поняття фізичного виховання; класифікувати методи та форми навчання;
- реалізовувати методичні принципи фізичного виховання, правильно застосовувати ефективні засоби і методи навчання фізичним вправам різних верств населення;
- методично правильно будувати, проводити і аналізувати уроки та інші форми організації фізичного виховання;
- планувати та контролювати процес фізичного виховання;
- проводити педагогічні дослідження в процесі фізичного виховання.

Організація та менеджмент фізичної культури
Метою вивчення навчальної дисципліни «Організація та менеджмент фізичної культури» є формування знань щодо загальних закономірностей організації діяльності та менеджменту у сфері фізичної культури і спорту, а також набуття практичних навичок менеджера фізкультурно-спортивної організації.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Організація та менеджмент фізичної культури» є:
- формування у студентів знань щодо теорії науки управління;
- ознайомлення студентів з законами та закономірностями управління;
- формування у студентів знань щодо управління персоналом;
- формування у студентів знань щодо характеристики сфери фізичної культури і спорту як соціальної системи;
- формування у студентів вміння планувати свою діяльність на близьку, середню та дальню перспективу;
- підготовка студентів до виконання творчих завдань в управлінській діяльності;
- розвиток вміння працювати з документами;
- формування у студентів відповідної культури поведінки, вміння працювати у групі.
Компетентності та очікувані результати навчання
Навчальна дисципліна «Організація та менеджмент фізичної культури» забезпечує набуття здобувачами освіти таких компетентностей:
- здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базових знань з наукової організації праці робітників у сфері фізичної культури і спорту;
- здійснювати управління кадровими ресурсами фізкультурно-спортивних організацій різних форм власності;
- вміння обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, у тому числі у відповідності до міжнародних стандартів;
- встановлювати критерії, за якими фізкультурно-спортивна організація визначає подальші напрямки розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани;
- здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту;
- здатність до ефективного використання та розвитку людських ресурсів в організації;
- вміння створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління фізкультурно-спортивною організацією;
- навички формування та демонстрації лідерських якостей;
- здатність розробляти проекти та управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість;
- здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом;
- здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, ухвалювати управлінські рішення та забезпечувати умови їх реалізації;
- здатність до управління організацією, її змінами;
- вміння планувати і проводити наукові дослідження, готувати результати наукових робіт до оприлюднення.
Очікувані результати навчання:
Знати:
- теоретичні основи менеджменту фізичної культури;
- економічні основи менеджменту фізичної культури;
- організаційну систему управління сфери фізичної культури та спорту;
- основи ринкових відносин у сфері фізичної культури;
- методологію маркетингу у сфері фізичної культури та спорту;
- основи контрактування у сфері фізичної культури і спорту та інвестиційного менеджменту у сфері фізичної культури та спорту;
- основні етапи проектування і вибір інвестиційного проекту;
- основи стратегічного менеджменту розвитку сфери фізичної культури і спорту.
Вміти:
- застосовувати методику системного підходу для аналізу системи управління сфери фізичної культури та спорту;
- розробляти управлінську документацію;
- розробляти, приймати та впроваджувати управлінські рішення щодо діяльності фізкультурно-спортивних організацій;
- розробляти організаційні технології щодо проведення кадрової політики у сфері фізичної культури.

Адаптивний спорт
Мета вивчення дисципліни: є теоретична підготовка здобувачів вищої освіти у галузі спорту осіб з інвалідністю та формування знань щодо особливостей організаційних, програмно-нормативних та методичних основ адаптивного спорту.
Основні завдання навчальної дисципліни:
· формування у здобувачів цілісного розуміння мети, завдань та функцій адаптивного спорту, як найважливішого засобу позитивної інтеграції осіб з інвалідністю у сучасне суспільство;
· надати уяву про формування та діяльність структурних утворень адаптивного спорту;
· ознайомити здобувачів з особливостями побудови процесу спортивної підготовки в адаптивному спорті;
· оволодіти теоретичними знаннями щодо особливостей підготовки та проведення змагань серед спортсменів різних нозологій
· формування професійного світогляду майбутніх фахівців.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
· основні терміни та поняття адаптивного спорту;
· соціальне значення спорту в житті осіб з інвалідністю;
· структурні утворення та основні напрями розвитку адаптивного спорту;
· особливості побудови процесу підготовки в адаптивному спорті.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
· використовувати отриманні знання у практичній діяльності;
· організовувати та проводити змагання серед спортсменів з інвалідністю.